יום שני, 14 בספטמבר 2009

האם בגלל שאנו בנות דתיות אנחנו צריכות להיראות פחות טוב?מי אמר?!


האם בגלל שאנו בנות דתיות אנחנו צריכות להיראות פחות טוב?מי אמר?!

כל שנה כשנגמר החורף אני שמחה,כי סוף סוף מגיעות עונות האביב והקיץ האהובות עליי. אני אוהבת את העונות האלו בשל הבגדים הקלילים והצבעוניים,השמש הנעימה,הימים הארוכים,יש אווירה טובה של חופש וקלילות אבל- וזהו אבל גדול ורציני- אני גם מתבאסת.כל פעם כשאני צריכה ללכת לעבודה,לדייט או סתם להיפגש עם החבר'ה אני עומדת שעות מול ארון הבגדים שלי ,מחכה שמשהו יקפוץ לי בעיניים ויגיד לי: " תלבשי אותי,אני אראה עלייך טוב.." "הבגד הזה מתאים לגזרה שלך.." "ככה בטוח בחורים יסתכלו עלייך.." אבל זה לא קורה,לא,לא,לא,לא ושוב לא!!
לצערי הרב שום דבר לא קופץ,זוחל או מגיח מארון הבגדים.אל תבינו אותי לא נכון-יש לי המון בגדים,יותר מדיי בגדים או כמו שאימא שלי אומרת אני יכולה להלביש כפר שלם!!!
אבל בעונות האלו אנו הבנות הדתיות נדרשות להיות יצירתיות,לפעמים יותר מדיי יצירתיות.מתחת לכל שמלה אנו צריכות ללבוש חולצת 3/4 ואם חלילה יש פתח צריך ללבוש מתחת גופייה כדי שלא יסתכלו עלייך ברחוב במבטים חשדניים...אם רוצים ללבוש סתם חולצה 3/4 רגילה מתקשים למצוא ולכן צריך להתלבש בשכבות-חולצת בסיס לבנה או שחורה,גופייה וחולצה קצרה ואז את גוררת אחרייך שובל של מבטים מוזרים מהחברים והחברות החילוניים ששואלים-מה קרה?!הבאת את החורף איתך?!את רוצה אולי עוד שכבה שלא יהיה לך קר?! אני מדברת על תקופה מאוד מאוד חמה בשנה שכל אדם שפוי מחפש רק איך להקל על החום והנה אנחנו,בנות ישראל מתלבשות בשכבות כמו בצל...
זה קשה,מאוד קשה להיות בחורה דתייה ומודרנית המתלבשת לפי צו האופנה כי רוב החנויות מציעות בגדים שאנו לא יכולות ללבוש ואם כן אז אנו צריכות להפעיל את מדד היצירתיות שלנו- " אם אני אקנה את השמלה אז אני אצטרך ללבוש שרוולון מתחת,אה וגם גופייה כי יש פתח וככה אני אראה בדיוק כמו אחת שיצאה עכשיו מאיזה כפר נידח... "
התסכול הוא כל כך גדול שלפעמים אחרי שעות של התבוננות בארון,ציפייה לאיזה בגד מעניין שיעשה לנו את זה,אני כבר מתייאשת ולא יוצאת מהבית וזה מה שקורה לי כל שנה בעונות האלו...כל שנה אני מייחלת שתצוץ כבר החנות שתפתור לי ולעוד הרבה בנות דתיות הרוצות להתלבש יפה ולהיראות טוב ובלי יותר מדיי שכבות..,חנות אחת,אולי שתיים שבה יהיה אפשר למצוא חולצות נורמאליות,חלקות,פשוטות, ולא מכופתרת עם פתח נחמד ולא כזה שיחנוק אותי,כי צריך גם לנשום לפעמים.חולצה פשוטה אחת שלא תהיה בצבע שחור או לבן,כי ככה נראה בערך ארון הבגדים שלי,עם טונות של חולצות בייסיק. נמאס כבר לשוטט בחנויות ולא למצוא שום דבר שמתאים,לחזור הביתה בפנים חמוצות ולשמוע את אימא אומרת-" עדיין לא מצאו את התופר שיתפור לך את הבגדים..."
אז נמאס כבר מהבייסיק,רוצה משהו מיוחד,אחר,אפנתי, אני רוצה אופנה שתתאים גם לבחורה הדתייה,אולי בשנה הבאה ..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה