יום שני, 21 בספטמבר 2009

הילדים של שניידר צריכים מתנדבים




הילדים של שניידר צריכים מתנדבים!

הסלולארי צלצל וצלצל וצלצל ולא הייתה לי הזדמנות להגיע אליו.
קורה....
אבל כשכבר הגעתי אליו וראיתי שעל הצג כתוב :"שירלי משניידר" עזבתי הכול והחזרתי צלצול.
שירלי היא שירלי היא שירלי....
נכון שאנחנו מדברות כמעט בכל יום, אבל אם שירלי התקשרה זה אומר שזה חשוב.
"מה קורה בובה"? – שאלתי.
"אל תשאלי, אני ממש על הפנים עם מתנדבים"
"ולמה זה ככה"?
"קורה, והפעם זה מאוד חשוב לי כי יש 50 ילדים במחלקה ואני חייבת מתנדבים, אני לא מוכנה שילד יגיד לי שהוא משועמם"
"רגע, אבל יש דרישות לתפקיד"?
"לא, הם רק צריכים להיות מעל גיל 18 ובעלי לב גדול, כל השאר כבר בא לבד"
"שום בעיה, בואי נודיע לאנשים הטובים שאצלי על העניין, אני משוכנעת שמשהו ייצא מזה"
"רק משהו? את יודעת שעד עכשיו אני מקבלת ארטיקים בזכות האנשים שלך"?
"הקוראים שלי הם משהו מיוחד ואני משוכנעת שמהם תבוא הישועה, יאללה תגידי לי מה בדיוק את צריכה"
"כולה מתנדבים"
"כפרה, למה שלא תשלחי לי הודעה ואני אעלה אותה כלשונה אצלי"?
"נראה לך? אבל הקוראים שלך אוהבים לקרוא אותך, לא אותי"
"אל תבלבלי לי ת`איי קיו, תשלחי, אני אפרסם"
"נראה לך"?
"שוט " !!!
והיא שלחה...
אז הנה, זה המכתב שקיבלתי , הוא מיועד אליכם :
הי ארי נשמה שלי,
בהמשך לשיחתנו... אני זקוקה לעזרתך בגיוס מתנדבים למחלקה האונקולוגית בשניידר.
במחלקה פועלים מתנדבים מדהימים, רגישים ובעלי לב ענק שאין לי מילים לתאר את חשיבותם ופועלם ואני זקוקה למתנדבים נוספים שכאלו.
ההתנדבות במחלקה מאוד משמעותית וחשובה הן לילדים והן למתנדבים. למתנדב/ת יש משמעות עצומה בחייהם של הילדים. המתנדב הוא למעשה האדם היחיד שהילד בא עימו במגע אשר אינו קשור לטיפול במחלה. המתנדבים פשוט מנעימים את זמנם של הילדים במהלך האשפוז ומסייעים להם להתמודד "על הדרך", וה-"על הדרך" הזה עושה את כל ההבדל. אני יכולה לומר באופן חד משמעי שלמתנדבים יש חלק אינטגרלי בסיוע לילד בפרט ולמשפחתו בכלל.
בין המשפחות למתנדבים נוצרים קשרים חמים ותומכים, וישנם ילדים אשר מחכים למתנדבים "שלהם", והם מתקבלים עם חיוך ענק וחיבוק גדול. אין מילים לתאר את הסיפוק הזה. אני יודעת שזו קלישאה, אבל אין דבר מרגש ומספק יותר מחיוך של ילד חולה. במלאכה הזו מקבלים פי כמה ממה שנותנים. באמת.
ההתנדבות עצמה-
מאוד חשוב לי שהמתנדבים ייהנו מעבודתם, ולכן אני "זורמת" עם תחומי העניין שלהם. לדוגמה, ישנה מתנדבת שמכינה עם הילדים בובות מדהימות. יש מתנדבת שהקימה סדנת תכשיטנות. ישנם מתנדבים שפשוט לוקחים מחדרי דמקה וטאקי ומבלים שעתיים במשחק סוער עם הילדודס המתוקים. ישנם מתנדבים שמפעילים את ספריית המולטימדיה, וישנה מתנדבת שחלתה בסרטן בילדותה וכעת היא מגיעה למחלקה, משוחחת עם ההורים והילדים ומעניקה להם המון כוח. לא קרה שמתנדב הציע רעיון כלשהו לפעילות והוא לא יצא לפועל.
זה לא ה"מה", זה ה"איך".
התנדבות היא פעם בשבוע למשך שעתיים קסומות שחולפות ביעף J
דרישות התפקיד:
גיל 18 ומעלה
לב ענק
ניתן להתקשר אליי לטלפון 052-6662098.
אוהבת המון המון,
שירלי
רגע, אתם רוצים לראות מי זאת שירלי?
הנה, זאת שירלי , תומכת הרווחה של עמותת חיים ..
נו, תגידו אתם... היא לא מדהימה השירלינ`קה הזאת משניידר
אז באמת, אם יש לכם שעתיים פנויות בשבוע ובא לכם לחייך את המלאכים האלו , אז קדימה , שירלי מחכה לכם בצד השני של הקו.
בואו לא ניתן לה מנוח... בואו נתקשר ונראה לה שאם היא רוצה משהו לטובת הילדים המדהימים האלו- אז אנחנו פה כדי לעזור לה לעזור להם.
ואם אתם באמת מתעקשים על תרומה כספית, אז זה גם אפשרי בימים הקרובים (מהיום ועד ל- 26.9 , כלומר יום אחד לפני יום כיפור):
לתרומה של 10 ₪ שלחו SMS למספר 2050 עם המילה חיים
זה הכול !
בימינו אנו כשאנו מסמסים ללא הרף לכל מיני כוכבים נולדים ו/או רקדנים כוכבים אז מה זה עשרה ש"ח למטרה הכי נעלה שיכולה להיות?
10 ₪ ... היום ארטיק מצופה עולה 10 ₪ ...
אני בעצמי כבר שלחתי כמה אסמסים , כי אני מאמינה שבראש השנה צריך לעשות משהו טוב וזה המעשה שלי.
אם גם אתם בקטע- אז תפאדאל !
אז מה אתם אומרים?
בא לכם להעביר כמה שעות עם הילדים המדהימים האלו ?
אז קדימה, אל תתמהמהו , הרימו צלצול לשירלי והיא תהיה יותר מסתם שמחה (ולא רק היא...).
052-6662098
תודה.
*** אתם מוזמנים להעתיק את תוכן הפוסט הזה ולהעבירו במיילים, בפייסבוק ובכל דרך שאתם חושבים שתעזור.
הפוסט הזה צריך תפוצה, פשוט העתיקו ושלחו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה