יום ראשון, 11 באפריל 2010

תפילת נשים - ל"ג בעומר


בס"ד

חברות יקרות שלום J
ישתבח שמו לעד, הרבה נשים (מסבב התפילות שלנו) מבשרות לי שזכו לישועה, כאלו שחיכו לזב"ק ב"ה נפקדו, וכאלו שחיכו לזיווג זכו להתארס ולהתחתן בשעה טובה ומוצלחת !!!!!!!!!!!!!!!!!
זה כ"כ מחזק לשמוע על עוד ועוד ישועות, זה רק מראה שהישועה קרובה לכל אחת מאיתנו,
הקב"ה רוצה לתת לנו את הכי טוב עבורנו, ברגע ובזמן המתאים ביותר עבורנו השפע יגיע ...
מה זה בשביל הקב"ה לתת לנו זיווג או זב"ק... זה שטויות בשבילו, אז בואו נראה לו כמה אנחנו רוצות את זה באמת, מכל הלב, בכל הכוח... אני רוצה שכולנו נבשר בחודשים הקרובים כל אחת ואחת מאיתנו על הישועה שלה היא מחכה.
כתוב שנותנים לאדם, לפי איכות התפילה שלו...
אז בואו יחד, ביום המסוגל והגדול הזה, נקרע שערי שמיים, עוד תפילה ועוד תפילה תקרב את הישועה, ואני מאמינה שזה יותר קרוב ממה שאנחנו אפילו מדמיינות.
ישועת ה' כהרף עין !!!!!!!!!!!!!!
אז אי"ה בל"ג בעומר,יום ההילולה של רבי שמעון בר יוחאי, יום גדול, ומסוגל לישועות גדולות, נתחיל סבב חדש של תיקון הכללי, תפילה במשך 40 יום רצוף, (התיקון הכללי, כשמו כן הוא, תיקון של כל סוגי העברות, זה ממרק אותנו מכל העוונות, ומכין אותנו ככלי לקבלת השפע שהקב"ה מתכנן עבורנו)
בואו נראה לה' שאנחנו איתו באש ובמים J !!!!!!!!!!!!!!!!
בואו נראה לו שאנחנו מאמינות וסומכות עליו שעושה הכי טוב עבורנו, עפ"י שלפעמים מהצד קצת קשה….
אנחנו מאמינות ויודעות שהוא רוצה לתת לנו, ויתן לנו את הטוב ביותר.
כל מי שמעוניינת לקרב את הישועה, תשלח לי מייל עכשיו ובו תציין:
שם+שם אמא (בלי טעויות, בבקשה , אין לי אפשרות וזמן להתעסק בכל התיקונים האלו כל הזמן)
הישועה לה מחכה
ויאללה J, בכל הכוח נקרב את הישועה !!!!!!!!!!!!!!
בשורות טובות וישועות לכולנו בקרובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
ישועת ה' כערף עין J
ובבקשה לשלוח לי בהקדם, בכדי שאספיק לארגן בזמן ולמנוע עיכובים.
galia@fame.co.il
גליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה