יום שני, 4 ביוני 2012

אפליקציית שידוכים חדשנית Haveyoumet




הגיע הזמן לפגוש את Haveyoumet? (מבוסס על סיפור אמיתי, השמות בדויים)

אם היו שואלים אתכם לפני עשר שנים איפה תהיו היום, הייתם מיד עונים - נשואה, פלוס שניים, אולי כלב גם. אבל למרות שסטיתם קצת מהחזון, אתם במקום שרציתם להיות, חסר רק החצי השני.

הוא יגיע, זה הכל שאלה של זמן, הרי הבת קול כבר הכריזה עליו, 40 יום לפני שנולדנו. אבל המצפון הפולני לא נותן לכם מנוח, עוד קמט בעין, עוד שערה לבנה, אולי כדאי להפסיק עם האדישות הממכרת הזו. חברה מהתיכון התחתנה, זה הזכיר לכם שכל השכבה כבר נשואים, רובם נשואים פלוס. תמיד אמרו לנו שזה לא טוב להיות לחוצים, זה לא בריא ללב וגם סתם עושה עוד קמטים, מזל שבבית הכנסת השכונתי יש עוד מלא חבר'ה שמתאמצים לשמור על אותו הסטאטוס כמוני, טוב נו אולי לא באמת ממש מתאמצים. מה שכן הם חברים טובים - הם תמיד דואגים להכיר לי בני זוג. אמנם לא כל דתי ודתייה זה אומר בהכרח שיש התאמה, יש עוד כמה תחומי עניין שכדאי לבדוק קודם לשידך, כנראה לכן זה לא ממש מקדם אותי, אבל הכוונה שלהם טובה. גם הדרך - אתם יודעים לאן - רצופה כוונות טובות. עדיין, למרות הכל, אני לא יכולה להביא את עצמי, להירשם לאתרי הכרויות, אני עוד לא ממש שם. זה מביך אותי ולא הולך לי לשנות את הפאזה. מה גם שתמיד מרגיש לי שאין הנחתום מעיד על עיסתו.

חברה ספרה לי על החוויה שלה מאפליקציה חדשה שנקראת - Haveyoumet? והיחידה בה חברים ממליצים על החברים הרווקים או הרווקות שלהם. בנוסף אנחנו גם יכולים לדפדף בעצמנו על החבר'ה המומלצים ולתקשר איתם ישירות. אפילו לעשות סינון לפי גיל, עישון ודתי לייט. היא לגמרי התלהבה, אפילו הכירה שם בחור וזה למרות שהאפליקציה באוויר רק כמה שבועות. יצאו בסופ"ש לקמפינג. היא לגמרי בהיי, כיף לראות אותה ככה. סוף סוף מצאה בחור מעניין שהוא גם רציני.. מחט בערמה של שחת... וחסר למי שהמליץ עליו אם הוא לא יתנהג בהתאם. מיד קבלתי המלצה חמה לאפליקציה. מעניין שלפעמים מהצד החברים רואים כל מיני תכונות, שלא ידעת שהם כאלה בולטות אצלך... והחלק הכי טוב, לכל החוטאים מבינינו, שאחרי 3 המלצות מוצלחות שפרגנת לחברים, סגרת עם בורא עולם, דיל משתלם לגן עדן.
אז אם גם לכם יש חברים וחברות רווקים או אם גם אתם עוד לא מצאתם את המיועד, כנסו לאפליקציה, פרגנו לחברים וגם לעצמכם. קבלו קישור -

 http://apps.facebook.com/haveyoumetapp










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה