יום שישי, 9 בספטמבר 2011

האם כבר קיבלת הודעה מהלב שלך?

בס"ד


האם כבר קיבלת הודעה מהלב שלך?

חודש אלול הגיע הדגים כבר מרגישים את זה ואת?

מתי הרגשת שמשהו קרה לך בחודש אלול?

האם בשנים קודמות ידעת מה לעשות כל רגע ביום הדין השנתי כדי לזכות במשפט?

האם את מרגישה שאת יודעת כיצד לנצל נכון את הימים האדירים האלו ולהתקרב אל השם באמת?

האם גם את רוצה להיות בכזו דבקות והתעלות עד כדי שלא רצית שהצום (יום הכיפורים) יסתיים?

מתי בפעם האחרונה חשת קרבת השם מתוך שמחה ובפרט בסוכה?

המפתח ללב יהודי בחגים

בסדנאת הכנה לחגים-תוכלי להרגיש שמשהו קורה וגם

את חלק מהשינוי הזה

תוכלי להרגיש קרבת השם בראש השנה ויום הכיפורים

תהני להרגיש את המשמעות העמוקה של הסוכה ותדעי

כיצד לנצל את הושענא רבה

תלמדי כיצד לחשוב נכון ולהיות כלי להכיל את שפע

הברכות של השנה החדשה

בראש השנה-הסדנא תחזיר את עצמה בגדול- הפרנסה נקבעת ל

! כי תדעי כיצד להיות כלי להביא הרבה שפע לבית

נתמקד ב -עבודת האשה בימים אלו -הדרכה עד החיתום הסופי וכיצד לזכות בדין?

בואי להתרגש מחדש מהחגים

"חוה היקרה לי מאוד- בשנה שעברה השתתפתי בסדנת אלול חוויתי את תהליך התשובה בפן אחר בחיי,

למדתי בסדנא חומר שלא ידעתי עליו מעולם ולא הייתי חווה אילמלאי הסדנא.

אני חייבת לציין שעברתי את חגי תשרי באווירה רוחנית גבוהה מאוד , התפללתי מעומק הלב עם דמעות

,ובכל שלב בתפילה בבית הכנסת הוספתי את התפילות שקיבלתי בסדנא ,בראש השנה,יום הכיפורים חג

הסוכות והושענא רבה.זה היה מרגש מאוד חיזק אותי מאוד ונתן לי כח לכל שנת תשע"א.

החלטתי השנה שאני לא מוותרת על סדנת אלול גם השנה,אתמול התקיים המפגש הראשון שהיה שונה

.( לחלוטין משנה שעברה ,הפתיחה עם ההרפייה נטעה בי כח להמשך השיעור עד סופו (שהסתיים ב 23:15-

ממליצה בחום לכל אחת ,זה משנה את החיים את המחשבה , ומשפר את הקשר עם הסביבה ,נותן כח

עשייה ,וממלא בעבודה הרוחנית בחודש אלול וחגי תשרי." ענת פ' מתוך מאות נשים שחוו

להצטרפות או פרטים נוספים שלחי מייל

havaor20@gmail.com

או התקשרי 0545-393786

והמפתח ללב יהודי בחגים בדרך אליך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה