יום שני, 14 בספטמבר 2009

סמינר ראש השנה באור הגנוז עם מיטב המרצים בדרך הסוד חוויה עמוקה שתשאר איתכם לאורך זמן






הסמינר יערך ב”ה בראש השנה תש”ע הבעל”ט בישוב אור הגנוז החל מיום שישי כט' אלול 18/ספט’ ועד למוצאי החג ביום ראשון ב’ תשרי 20/ספט’
במהלך החג יוגשו סעודות חגיגיות כיד המלך בחדר האוכל של בית הארחה
הלינה ביחידות אירוח של בית הארחה וביחידות (צימרים ) ארוח בישוב.
עלות למשתתף 720 ש”ח בחדר משותף
עלות למשתתף 590 ש”ח לינה ע”ג מזרון
1600 ש”ח לזוג בחדר בודד
ילדים מגיל 2 עד 12 620 ש”ח
(אין פעילות מסודרת לילדים)
השתתפות בסמינר וסעודות ללא לינה 520 ש”ח
יש להביא מחזור תפילה
הרשמה מראש עד ליום ג’ כו’ באלול (15/9)



לפרטים נוספים ולהרשמה
בטלפון: 0525807888
לקבוצות ולמשפחות בטלפון 0527655115
בברכת שנה טובה



תגובה 1:

  1. בס"ד
    השנה רציתי לבוא לאור הגנוז לעשות איתכם את החג.

    אך לתדהמתי גיליתי שהמחיר שישלמתי בשנה שעברה היה כפול ממה שגביתם השנה.

    ואז בררתי כי נשארתי בקשר עם בחורה שהייתה שם איתי

    שנה שעברה והיא סיפרה לי שהיא שילמה הרבה פחות ממני בשנה שעברה


    שיוצא שזה הרבה פחות ממה שפרסמתם השנה עבור כל החג.


    מאוד נעלבתי לגלות נבזות כזאת רעות כזאת ניצול התמימות שלי כאישה אשת חייל אמיתית אישה מאמינה לנצל אותי ככה.

    אין לי בית אין לי עבודה לגבות ממני כפול ולעשות זאת כשמי שמנהל את המקום כביכול

    יראי שמים.

    תתביישו לכם אין על דבר כזה סליחה

    ואני עוד כמו מטומטמת התקשרתי בכדי לבוא שוב השנה.

    השבמחק